:: 1WORLD DIRHAM :: Simpanan Dirham Keuntungan 18% Setahun.

Telah di ketahui bahawa satu gelombang besar telah berlaku dalam status kewangan pasaran global pada tahun 2008 yang telah menyebabkan ekonomi dunia terjejas dengan teruk.Banyak syarikat-syarikat telah ditutup,dan satu altenatif memulihkan sumber ekonomi telah dilakukan dengan bergantung kepada nilai emas dan perak.

Harga serta Nilai logam ini terutamanya Perak kekal kukuh di pasaran.Inilah yang menyebabkan para pelabur yang berada didalam kelompok pasaran saham dan hartanah mula beralih arah kepada pelaburan emas dan perak sejak tahun 2008.

Diatas dasar Pelaburan Selamat mereka ini telah mula mengumpul logam berharga ini dalam bentuk duit syiling, perhiasan dan lain-lain.

Perak mempunyai kesan yang berbeza dan agak misteri yang menarik banyak pengumpul berselerak secara semulajadi di seluruh dunia.

Contoh terbaik di Utah satu-satunya wilayah di US yang menjadikan emas dan perak sebagai matawang yang sah. Ianya telah dipelopori oleh Brad Galves seorang wakil Republikan yang menaja usul tersebut sebagai bantahan terhadap polisi kewangan Rizab Persekutuan (Federal Reserves).

Seperti yang dijangkakan oleh para pakar ekonomi yang Krisis Gelombang Ekonomi dunia akan melanda lagi pada tahun-tahun akan datang maka sudah sewajarnya kita memulakan langkah pelaburan bijak melalui Dirham Perak.

Ini nyata di jelaskan oleh Pakar Ekonomi Terkenal , Robert T Kiyosaki " Silver , Just Buy Some Coins and See For Yourself ".

:: 1WORLD DIRHAM ::

Dengan mutu rekaan yang dihasilkan serta mesej yang jelas hendak disampaikan,disamping nilainya yang tiada tandingan adalah wajar untuk kita memiliki syiling ''10 Dirham Perak'' ini..

Peluang besar pelaburan melalui Dirham Perak , anda layak menerima keuntungan sehingga 18% setahun. Hanya RM268 anda mampu miliki 1 coin 10 dirham .99999 Fine Pure Silver@29.75 grams.

No comments:

Post a Comment