WDB - Syiling Perak Lunar Year Of The Dragon


Bagi meraikan Tahun 2012 Dragon (ke-5 daripada 12 haiwan Zodiak Cina) 1 World Dirham Berhad telah memperkenalkan satu troy auns syiling perak bagi Tahun Lunar Dragon yang dicetak dalam 99.9 Perak Tulen.


Dragon ataupun Naga bagi masyarakat Cina, dikenali kerana bernasib baik, kreatif dan kepimpinan melalui teladan. Orang yang dilahirkan di bawah tanda ini dipercayai oportunis, bebas, yakin, sendiri memberi jaminan, bersemangat dan berusaha untuk kuasa dalam kehidupan mereka.


Keluaran Edisi Khas ini adalah dengan nilai serta mutu pembuatan yang amat tinggi dan 99.9 peratus ketulenan nilai perak jati, maka adalah wajar untuk mendapatkan syiling perak ini.


Setiap syiling tersebut ditempatkan di dalam kotak yang berkualiti tinggi dan disertakan Sijil Ketulenan.


Ianya boleh dijadikan hadiah yang ideal bagi mereka yang lahir di bawah tanda ini (Dragon) mahupun mengumpul atau dijadikan asas pelaburan melalui Silver(Dirham) yang membawa keuntungan kini dan masa akan datang.


Dengan hanya RM388 1 coin ( 99.9 Fine Pure Silver ) sudah pasti anda mampu untuk memilikinya dan anda layak menerima keuntungan sehingga 18% setahun dan dibayar setiap 4 bulan ( 4.5 % ) dari kami disamping anda boleh membuat jualan daripada dirham perak yang anda miliki itu.

Hubungi Kami untuk penerangan serta menukar cara anda menabung @ menyimpan demi masa depan anda !!!

No comments:

Post a Comment